Strona główna » Batony Chodakowskiej, aplikacja Lewandowskiej, muzyka Justina Biebera – tak inwestują celebryci

Batony Chodakowskiej, aplikacja Lewandowskiej, muzyka Justina Biebera – tak inwestują celebryci

autor Redakcja
0 komentarze

Start-upy, nie tylko działające w ramach rozwoju nowych technologii, cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród celebrytów. Zarówno w Polsce, jak i za granicą – osoby znane i rozpoznawalne decydują się na inwestowanie zarobionych pieniędzy właśnie w innowacyjne projekty młodych firm. Intuicja ich nie zawodzi. Inwestycje przynoszą zyski i dodatkowy rozgłos.

Sportowcy i piosenkarze – to grupa, która swoją fortunę przeznacza na inwestowanie w innowacyjne biznesy. Szukają branż, które znają i rozumieją. Te inwestycje nie tylko wspierają wypracowane zyski, ale także nierzadko stanowią ważny element w rozwoju ich kariery.

Żeby schudnąć trzeba jeść zamiast słodyczy… batony Chodakowskiej

Znana trenerka fitness Ewa Chodakowska wraz z mężem nawiązała współpracę z firmę PurellaFood. Celem inwestycji jest wejście na rynek i zwiększenie sprzedaży zdrowych przekąsek BeRAW, które w sklepach w postaci 4 batonów dostarczających sportowcom białko i energie przed i po treningu oraz zastępują słodycze.

-BE RAW to świetne uzupełnienie zdrowej i zbilansowanej diety, dostarczy Ci energii na cały dzień, a także przed i po treningu… Wiesz, że przyświeca mi zasada, że ŻEBY ZDROWO CHUDNĄĆ TRZEBA JEŚĆ!! Najlepiej produkty najwyższej jakości!! Tak, żeby wpisać się w jadłospis osób aktywnych i dbających o zdrowe menu, nie będąc przy tym żadnym dietetycznym wyrzeczeniem – pisała o swoich przekąskach Ewa Chodakowska na Instagramie.

Batony Chodakowskiej można już kupić w sieci drogerii Rossmann, dużych sklepach Carrefour, a także na stronie sklep.bebio.pl. Cena zestawu to 22 złote.
Spółka PurellaFood spodziewa się w obecnym roku przychodu na poziomie 5 milionów złotych. W planach mają również poszerzenie oferty o zdrowe przekąski dla dzieci oraz sprzedaż wszystkich produktów na skale międzynarodową.

Lewandowscy stawiają na lokalną żywność i coaching żywieniowy w aplikacji

Zdrową żywnością interesują się również Robert i Anna Lewandowscy. Znany piłkarz wraz z żoną zaangażowali się w rozwój internetowego bazaru Lokalnyrolnik.pl. Strona oferuje wygodny dostęp do zdrowej i świeżej żywności prosto od lokalnych, sprawdzonych rolników i drobnych wytwórców. Z serwisu korzysta prawie 93 tysiące rodzin w całej Polsce. Spółka została w ostatnim czasie doinwestowana w kwotę ponad 1 miliona złotych.

Na żywności jednak nie poprzestali. Kolejną inwestycją Lewandowskich jest aplikacja Diet by Ann – powstała z inicjatywy Anny oraz portalu hpba.pl. Z pomocą aplikacji możemy otrzymać profesjonalną dietę oraz informacje dotyczące prowadzenia zdrowego trybu życia.

Natomiast mąż Anny, Robert Lewandowski, już wcześniej był związany z inwestowaniem w technologie. Reprezentant Polski w piłce nożnej wraz z Cezarym Kucharskim są udziałowcami w funduszu Protos Venture Capital SPV, który wspiera startupy internetowe. Dofinansowali m.in Allani.pl, którego 100 procent akcji zostało sprzedane za 11,3 miliona złotych, co oznacza, że fundusz zarobił 6 razy więcej, niż zainwestował. Razem z Group One uruchomił on również dom mediowy RL Media, który zajmuję się kompleksową obsługą kampanii marketingowych piłkarza.

Za granicą triumfują inwestycje w muzykę i filmy

W zeszłym roku światowe gwiazdy przeznaczyły ponad 2 miliardy dolarów na młode technologiczne firmy. Interesujące sfery wspiera swoją fortuną zdobywca Oscara – Leanoardo DiCaprio. Na jego koncie znajduje się kilka inwestycji związanych z ekologią, jedzeniem i muzyką. Możemy tu wyróżnić projekt Qloo. To narzędzie do badania gustu muzycznego i filmowego za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji. Program pozyskał niedawno 4,5 miliona dolarów.

Aktywnym inwestorem, z branży filmowej jest Ashton Kutcher. Amerykański aktor od 2007 roku zainwestował swój majątek w ponad 100 startupów. Są wśród nich Skype i Gigster.

W świecie show-biznesu inwestowaniem zajmuje się również młodzi celebryci. Na uwagę zasługują trafne inwestycje Justina Biebera. Do startupów młodego gwiazdora zaliczamy obecnie platformę komunikacyjną Tinychat oraz serwis muzyczny Spotify.

Wcześniejsze działania wielu celebrytów ograniczały się jedynie do inwestowania w hotele, restauracje czy biżuterię. Dziś widzą oni potencjał inwestowania w startupy. Nie szukają dziedzin, na których się nie znają. Inwestują w to, co bliskie ich zainteresowaniom. W to, czego sami używają, w co wierzą. Warto więc brać z nich przykład w tym aspekcie.

A czy Wy inwestujecie w to, co na co dzień używacie? Czym się interesujecie? Dajcie znać w komentarzach.

Przeczytaj także

Targeto.pl to niezależny serwis analityczny, stworzony przez specjalistów rynku finansowego. 

Zawiera unikalne, fachowe analizy, przeglądy, raporty oraz komentarze dotyczące najbardziej perspektywicznych produktów i rozwiązań inwestycyjnych.

Serwis targeto.pl prowadzony jest w celach edukacyjno-informacyjnych.

Informacje przedstawione na tej stronie internetowej są prywatnymi opiniami autorów i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715).

Autorzy nie ponoszą odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie materiałów zawartych na tej stronie, a czytelnik podejmuje decyzje inwestycyjne na własną odpowiedzialność.

© targeto.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.