W wywiadzie z września z dyrektorem Brand24 – Michałem Sadowskim – rozmawialiśmy o planach związanych z debiutem Brand24 na giełdzie. Wówczas Michał podkreślił, że emisja i debiut na New Connect to jedna z rozważanych opcji pozyskania finansowania na rozwój. W drugim tygodniu listopada informacje o wejściu Brand24 na młody parkiet zostały potwierdzone. Cały wywiad możecie przeczytać tutaj: Czy Brand24 wejdzie na młody parkiet?
Debiut Brand24 na NewConnect
Spółka Brand24 planuje debiut na rynku NewConnect w 2018 roku. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 31,76 zł. W ostatnim czasie spółka sprzedała akcje za 3,5 mln zł co dało jej wycenę na 60 mln zł.
Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie – rozwój technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów… chcemy jak najszybciej dojść do ważnego dla nas progu 5 tysięcy aktywnych klientówmówi dyrektor Brand24 Michał Sadowski.
Obecnie z portalu korzysta 2 tysiące użytkowników. Brand24 planuje rozwój podobny do LiveChat’a, którego założyciele są akcjonariuszami firmy. LiveChat posiada 11,5% akcji spółki a CEO Mariusz Ciepły należy do Rady Nadzorczej Brand24 SA.